IRITSI DA ASTELEHENA, MAIATZAREN 18A.
Ya ha llegado el lunes, 18 de mayo.
ASTE HONETAN FATIMAREN URTEBETETZE EGUNA DA. MAIATZAREN 22AN 5 URTE BETEKO DITU.
ESTA SEMANA ES EL CUMPLEAÑOS DE FATIMA. EL 22 DE MAYO CUMPLE 5 AÑOS.
BIDEOTXO BAT JARRI DIZUEGU ETXEKOEKIN HITZ EGITEKO BERARI BURUZ.
OS HEMOS PUESTO UN VÍDEO PARA QUE HABLÉIS SOBRE LO QUE OCURRE.
DANTZATZEKO ORDUA ERE HELDU DA.
HA LLEGADO LA HORA DE BAILAR.
ESKULANA / MANUALIDAD
Materialak:
1- Kristalezko pote bat
2- Kolorezko klarionak
3- Gatza
4- Inbutu bat
Materiales:
1- Un bote de cristal
2- Tizas de colores
3- Sal
4-Un embudo
Nola egin:
Nola egin:
1- Paper batean edo kartoi batean bota gatz pixka bat.
2- Hartu kolorezko klarion bat eta igurtzi gatza, kolorezko klarionaren kolorea eduki arte.
3- Hartu margotutatko gatza eta sartu kristalezko potean inbutua erabiliz. Egin hori potea bete arte.
Cómo hacerlo:
1- Verter a una hoja o a un cartón un poco de sal.
2- Coger una tiza de color y frotar la sal, hasta que coja el color de la tiza.
3- Coger la sal pintada y meterla en el bote con la ayuda del embudo.
4- Se cierra el bote una vez llenado. Listo!!
Azkenik, euskal hiztegia familiakoekin lantzeko jolas polit baten link-a bidaltzen dizuegu.
Por último, os mandamos un link para que podáis aprender el vocabulario de euskara en familia.
https://hhjarduerak.blogspot.com/2020/05/hiztegia-lantzen-jolasa.html?m=1
Ondoren, ikasi dituzuen izenekin jolasteko beste link bat. Dena dela, zuek ere asmatu ditzakezue hitz eta izenekin jolasteko beste jolas batzuk ere.
Despúes tenéis otro link para que juguéis con las palabras aprendidas. De todas formas vosotr@s también podéis inventar nuevos juegos.
https://www.urtxintxa.eus/jolasa/karikatura/
Azkenik, euskal hiztegia familiakoekin lantzeko jolas polit baten link-a bidaltzen dizuegu.
Por último, os mandamos un link para que podáis aprender el vocabulario de euskara en familia.
https://hhjarduerak.blogspot.com/2020/05/hiztegia-lantzen-jolasa.html?m=1
Ondoren, ikasi dituzuen izenekin jolasteko beste link bat. Dena dela, zuek ere asmatu ditzakezue hitz eta izenekin jolasteko beste jolas batzuk ere.
Despúes tenéis otro link para que juguéis con las palabras aprendidas. De todas formas vosotr@s también podéis inventar nuevos juegos.
https://www.urtxintxa.eus/jolasa/karikatura/
MAIATZAK 15, OSTIRALA
Viernes, 15 de mayo
MAIATZAK 17, “LGTB
FOBIAREN AURKAKO EGUNA”
Datorren maiatzaren 17a
“LGTB fobiaren aurkako Nazioarteko Eguna “ aproposa da ikastetxe guztietan
sexu-aniztasunari buruz hausnartzeko eta gure hezkuntza- komunitatean prebentzio
neurriak garatu behar direla planteatzeko, persona bakoitzak bere sexu- eta
genero-identitatea errespetatzeko duen askatasunaren aurka egiten duen edozein
iritzi, jarrera edo jokabide lesbofobiko, homofobiko edo bifobikoren aurrean.
Guk ere bat egin nahi
dugu data horrekin , eta ahaleginak batu nahi ditugu guztion artean LGTB fobia
aintzat hartuko ez duen gizarte bat lortzeko bidean aurrera egin dezagun, non
emakumeek eta gizonek aukera izan dezaten erabakitzeko gizartean euren parte
hartzeko modua eta sexu-orientazioagatik diskriminatu gabe bizitzeko modua.
Agur bero bat.
Berdintasuna eta hezkidetza zuen seme-alabekin lantzeko guri aproposa iruditzen zaigun ipuin bat kontatzea gomendatzen dizuegu.
17 DE MAYO, “DÍA INTERNACIONAL CONTRA
LA LGTB FOBIA”
El Próximo 17 de mayo
“Día Internacional contra la LGTB fobia”
es una fecha propicia para reflexionar sobre la diversidad sexual y para
plantear la necesidad de desarrollar en la sociedad y en nuestra Comunidad
Educativa , medidas preventivas ante cualquier opinión , actitud o
comportamiento lesbofóbico, homofóbico , transfóbico o bifóbico que atente
contra la libertad de elección de cada persona respeto a su identidad
sexual y/o de género.
Nosotr@s también
queremos sumarnos a este día y aunar esfuerzos para que entre todas y todos avancemos
en la consecución de una sociedad donde la LGTB fobia no tenga cabida y en la
que las mujeres y los hombres puedan elegir su forma de participación en la
sociedad y su manera de vivir sin ser discriminadas y discriminados por su orientación
sexual.
Queremos que el 17 de
mayo esté presente cada día en los centros escolares.
Un saludo.
Para que podáis trabajar la igualdad de género con vuestr@s hij@s os recomendamos que les leáis este cuento que nos parece muy apropiado.
MAIATZAK 11, ASTELEHENA
Lunes, 11 de mayo
EGUN ON GUZTIOI! ZE MODUZ PASA DUZUE ASTEBURUA?
¡Buenos días! ¿Que tal habéis pasado el fín de semana?
ASTE HONETAN ERE BADITUGU URTEAK BETETZEN DITUZTEN LAGUNAK!
¡Esta semana también tenemos amiguit@s que cumplen años!
ASTEARTEAN, HILAK 12, JUNEREN URTEBETETZEA IZANGO DA ETA IGANDEAN 17AN, BERRIZ, EKAITZENA. BIEK BETEKO DITUZTE 5 URTE.
El martes día 12 JUNE y el domingo día 17 EKAITZ, l@s dos cumplirán 5 años.
ONDO-ONDO PASA ZUEN URTEBETETZE EGUNAK. ZORIONAK ETA MUXU HAUNDI BAT!!!
¡Pasarlo super bien en vuestro cumpleaños!!!! ¡Un beso muy grande para l@s dos!
ETA ORAIN, NAGIAK ATERA ETA GORPUTZA MUGITUKO DUGU ZUMBA PIXKAT EGINEZ. AUPA ZUEK! ANIMOOOO!
Ahora vamos a desperezarnos y a mover un poco el cuerpo haciendo Zumba.
¡Animo amig@s!
ETA ORAIN BEGIRA ZEINTZUK DIREN PIRRITX, PORROTX ETA MARIMOTOTSEN LAGUNAK!
¡Y ahora mirad quienes son l@s amig@s de Pirritx, Porrotx y Mari Motots !
BUKATZEKO, ESKULAN BAT EGITEA PROPOSATZEN DIZUEGU. IKUSI ZEIN ANIMALIA POLITAK EGIN DITZAKEZUEN ETXEAN DITUZUEN GAUZEKIN!
Para finalizar, os proponemos unos trabajos manuales fáciles de realizar con cosas de casa.
GAUR ASTEAZKENA DA, ASTE ERDIRA IRITSI GARA, EGUZKI HANDI ETA BOROBILA DAUKAGU ZERUAN ETA BUELTATXO BAT EMATERA IRTEN GAITEZKE GAINERA...
Hoy es miércoles, ya hemos llegado a mitad de semana. En el cielo brilla un sol grande y redondo y además podemos salir a dar un paseo.
AHATETXO ITSUSIAREN IPUINA IKUSIKO DUGU.
Vamos a ver el cuento del Patito Feo.
ORAIN TXITOAK EGINGO DITUGU.
Vamos a hacer unos pollitos
HIRU TXERRIKUMEEN ABESTIA ERE IKASIKO DUGU.
También vamos a aprender la canción de los tres cerditos.
GAUR ASTELEHENA DA, ASTEKO LEHENENGO EGUNA.
ASTEA ONDO HASTEKO IPUIN BAT JARRIKO DIZUEGU. BAINA ADI EGON GERO GALDERAK ETORRIKO DIRA ETA...
GALDERAK:
- ZER GERTATZEN ZAIO SATORRARI?
¿ Qué le ocurre al topo?
- NON BIZI DA SATORRA?
¿Dónde vive el topo?
- ZE ANIMALIA AGERTZEN DIRA?
¿ Qué animales aparecen?
- NOLAKOA DA UNTXIAREN KAKA?
¿ Cómo es la caca del conejo?
- ETA BEHIARENA?
¿ Y el de la vaca?
- ETA USOARENA ZE KOLOREKOA DA?
¿ De qué color es la caca de la paloma?
¿ De qué color es la caca de la paloma?
- ERBIAK ETA BEHORRAK ZENBAT KAKA EGITEN DUTE?
¿ Cuánta caca hacen la liebre y el caballo?
¿ Cuánta caca hacen la liebre y el caballo?
- NOLA DU IZENA TXAKURRAK?
¿ Cómo se llama el perro?
¿ Cómo se llama el perro?
- NORA IGO DA SATORRA KIXKURRI KAKA EGITEKO?
¿ A dónde se sube el topo para cagar a Kixkur?
¿ A dónde se sube el topo para cagar a Kixkur?
-NORK ESATEN DIO SATORRARI NORK EGIN DION KAKA?
¿ Quién le dice al topo quien le ha cagado?
¿ Quién le dice al topo quien le ha cagado?
- NOREN TXAKURRA DA KIXKUR?
¿ De quién es el perro?
EGUN ON DENOI
GAUR YOGA SAIO BATEKIN HASIKO GARA. LURREAN ESTERILA EDO TOAILA BAT JARRI, OINETAKOAK ERANTZI ETA PREST GAUDE SAIOA HASTEKO.
HOY COMENZAREMOS CON UNA SESIÓN DE YOGA. NOS SENTAREMOS EN EL SUELO ENCIMA DE UNA ESTERILLA O TOALLA Y YA ESTAMOS PREPARADOS PARA EMPEZAR.
URTEBETZEAK
KONFINAMENDU GARAIAN 5 URTE BETE DITUZTENAK HAUEK DIRA:
LOS QUE HAN CUMPLIDO AÑOS DURANTE EL CONFINAMIENTO SON:
LOS QUE HAN CUMPLIDO AÑOS DURANTE EL CONFINAMIENTO SON:
MARTXOA (Marzo): JON (13), HAROUN (14), HAMZA (30).
APRIRILA (Abril): ALMA (10), NIOUMA(10), SUCCES (10), ETA XABIER (10), SARA QUEVEDO (20) ETA JULEN (29).
ZORIONAK ETA MUXU HAUNDI BAT DENOII !!!
ZORIONAK ETA MUXU HAUNDI BAT DENOII !!!
KAIXO LAGUNAK
GAUR BADAKIZUE NORA JOANGO GAREN?
¿ SABÉIS A DÓNDE VAMOS A IR HOY?
BASERRIRA!
¡AL CASERÍO!
( ETXETIK EHHH...)
( DESDE CASA, EHH...)
GAUR OÑATIRA NATUR ESKOLARA JOATEKOAK GINEN BAINA BESTE EGUN BATEAN JOAN BEHARKO GARA, ADOS??
HOY ÍBAMOS A IR A LA GRANJA ESCUELA DE OÑATI PERO TENDREMOS QUE IR OTRO DÍA, ¿ QUÉ OS PARECE?
BASERRIRA JOATEKO NOLA JANZTEN GARA? BAINUJANTZIAREKIN? EZ!!
PIJAMAREKIN? EZ!!
TXANDALAREKIN? BAI!!
BOTAK EDO KATIUSKAK JARRI ETA PREST.
PARA IR A LA GRANJA, ¿ CÓMO NOS VESTIMOS, CON TRAJE DE BAÑO? ¡NO!
¿ CON EL PIJAMA? ¡NO!
¿ CON CHÁNDAL? ¡SI!
NOS PONEMOS LAS BOTAS O LAS CATIUSCAS Y YA ESTAMOS PREPARAD@S.
LEHENENGO ETA BEHIN "TOMAS BASERRIAN" IPUINA IKUSIKO DUGU BASERRIAN ZEIN ANIMALI BIZI DIREN GOGORATZEKO.
PRIMERO VAMOS A VER EL CUENTO "TOMÁS EN LA GRANJA" PARA RECORDAR QUÉ ANIMALES VIVEN ALLÍ.
PIJAMAREKIN? EZ!!
TXANDALAREKIN? BAI!!
BOTAK EDO KATIUSKAK JARRI ETA PREST.
PARA IR A LA GRANJA, ¿ CÓMO NOS VESTIMOS, CON TRAJE DE BAÑO? ¡NO!
¿ CON EL PIJAMA? ¡NO!
¿ CON CHÁNDAL? ¡SI!
NOS PONEMOS LAS BOTAS O LAS CATIUSCAS Y YA ESTAMOS PREPARAD@S.
LEHENENGO ETA BEHIN "TOMAS BASERRIAN" IPUINA IKUSIKO DUGU BASERRIAN ZEIN ANIMALI BIZI DIREN GOGORATZEKO.
PRIMERO VAMOS A VER EL CUENTO "TOMÁS EN LA GRANJA" PARA RECORDAR QUÉ ANIMALES VIVEN ALLÍ.
GUSTATU ZAIZUE?
¿ OS HA GUSTADO?
ORAIN GORPUTZA MUGITZEKO ABESTITXO BAT: " BASERRITARRA IZAN NAHI DUT"
AHORA VAMOS A MOVER EL CUERPO CON UNA CANCIÓN: " QUIERO SER GRANJERO".
¿ OS HA GUSTADO?
ORAIN GORPUTZA MUGITZEKO ABESTITXO BAT: " BASERRITARRA IZAN NAHI DUT"
AHORA VAMOS A MOVER EL CUERPO CON UNA CANCIÓN: " QUIERO SER GRANJERO".
ZUEK ERE BASERRITARRAK IZAN NAHI DUZUE?
VOSOTR@S TAMBIÉN ¿ QUERÉIS SER GRANJEROS?
ASKO IKASI DUZUE ETA ORAIN EA ASMATZEN DITUZUEN ZEIN ANIMALIA DIREN.
HABÉIS APRENDIDO MUCHO Y AHORA OS TOCA ACERTAR QUÉ ANIMALES SON LOS SIGUIENTES.
BASERRITAR ON BAT IZATEKO OGIA EGITEN JAKIN BEHAR DA...
IKASI NAHI DUZUE? BA HEMEN ERREZETA.
PARA SER UN BUEN GRANJERO HAY QUE SABER HACER PAN..
¿QUEREÍS APRENDER? PUES AQUÍ TENÉIS LA RECETA.
ON EGIN!! BUEN PROBECHO!!!!
ETA BUKATZEKO ESKULAN BAT EGITEA PROPOSATZEN DIZUEGU. AUKERATU NAHI DUZUEN ANIMALIA ETA EGITEN DUZUENEAN ARGAZKI BAT ATERA ETA GORDE GERO GURI ERAKUSTEKO. HEMEN DITUZUE ADIBIDE BATZUK.
POR ÚLTIMO, OS PROPONEMOS HACER UNAS MANUALIDADES. ESCOJER EL ANIMAL QUE MÁS OS GUSTE Y CUANDO LO HAYÁIS HECHO LE SACÁIS UNA FOTO Y LO GUARDÁIS PARA ENSEÑÁRNOSLO A TOD@S. AQUÍ OS MANDAMOS UNOS EJEMPLOS.
ASKO IKASI DUZUE ETA ORAIN EA ASMATZEN DITUZUEN ZEIN ANIMALIA DIREN.
HABÉIS APRENDIDO MUCHO Y AHORA OS TOCA ACERTAR QUÉ ANIMALES SON LOS SIGUIENTES.
BASERRITAR ON BAT IZATEKO OGIA EGITEN JAKIN BEHAR DA...
IKASI NAHI DUZUE? BA HEMEN ERREZETA.
PARA SER UN BUEN GRANJERO HAY QUE SABER HACER PAN..
¿QUEREÍS APRENDER? PUES AQUÍ TENÉIS LA RECETA.
ON EGIN!! BUEN PROBECHO!!!!
ETA BUKATZEKO ESKULAN BAT EGITEA PROPOSATZEN DIZUEGU. AUKERATU NAHI DUZUEN ANIMALIA ETA EGITEN DUZUENEAN ARGAZKI BAT ATERA ETA GORDE GERO GURI ERAKUSTEKO. HEMEN DITUZUE ADIBIDE BATZUK.
POR ÚLTIMO, OS PROPONEMOS HACER UNAS MANUALIDADES. ESCOJER EL ANIMAL QUE MÁS OS GUSTE Y CUANDO LO HAYÁIS HECHO LE SACÁIS UNA FOTO Y LO GUARDÁIS PARA ENSEÑÁRNOSLO A TOD@S. AQUÍ OS MANDAMOS UNOS EJEMPLOS.
HELDU DA ASTELEHENA. BERRIRO GAUDE ELKARREKIN. ZELAN ZAUDETE? GU ZUEN BERRI JAKITEKO GOGO HANDIAREKIN.
HA LLEGADO EL LUNES. DE NUEVO ESTAMOS TOD@S JUNTOS . ¿ CÓMO ESTÁIS? NOSOTRAS TENEMOS MUCHAS GANAS DE SABER DE VOSOTR@S.
MUNSTRO ARROSA EZ DA BESTEAK BEZALAKOA. DENA TXURIA DEN LEKUAN BIZI DA, BAINA EGUN BATEAN, BIDAIATZEARI EKITEN DIO.
EL MOSTRUO ROSA NO ES COMO LOS DEMÁS. VIVE EN UN LUGAR QUE TODO ES BLANCO PERO UN DÍA, HACE UN VIAJE.
- ZU NORA JOANGO ZINATEKE?
-
ETA NOREKIN?
-
EGIN MARRAZKI BAT ZURE BIDAI MAGIKOARI BURUZ.
-
ASMATU AHOZ IZENBURU BAT IPUINARI, ETA GURASOEN LAGUNTZAREKIN SAIATU IDAZTEN.
-
NOLAKO HERRIA GUSTATUKO LITZAIZUKE BIZITZEKO?
-
MARRAZKIA EGIN ONDOREN, GUREKIN PARTEKATU KORREO ELKTRONIKORA ETA GERO ELKARREN MARRAZKIAK IKUSIKO DITUGU ORRIALDE HONETAN. ANIMATU!
-
¿ TÚ A DÓNDE IRÍAS?
-
¿ CON QUIÉN?
-
HAZ UN DIBUJO SOBRE TU VIAJE MÁGICO.
-
INVENTA UN TÍTULO E INTENTA ESCRIBIRLO CON LA AYUDA DE TUS PADRES/ MADRES.
-
¿ CÓMO SERÍA EL PUEBLO EN EL QUE VIVIRÍAS?
-
DIBUJA EL PUEBLO Y LUEGO NOS MANDÁIS EL DIBUJO AL CORREO ELECTRÓNICO Y NOSOTRAS LOS COMPARTIREMOS CON VUESTROS COMPAÑER@S EN ÉSTA PÁGINA. ANÍMATE !
- ZU NORA JOANGO ZINATEKE?
- ETA NOREKIN?
- EGIN MARRAZKI BAT ZURE BIDAI MAGIKOARI BURUZ.
- ASMATU AHOZ IZENBURU BAT IPUINARI, ETA GURASOEN LAGUNTZAREKIN SAIATU IDAZTEN.
- NOLAKO HERRIA GUSTATUKO LITZAIZUKE BIZITZEKO?
- MARRAZKIA EGIN ONDOREN, GUREKIN PARTEKATU KORREO ELKTRONIKORA ETA GERO ELKARREN MARRAZKIAK IKUSIKO DITUGU ORRIALDE HONETAN. ANIMATU!
- ¿ TÚ A DÓNDE IRÍAS?
- ¿ CON QUIÉN?
- HAZ UN DIBUJO SOBRE TU VIAJE MÁGICO.
- INVENTA UN TÍTULO E INTENTA ESCRIBIRLO CON LA AYUDA DE TUS PADRES/ MADRES.
- ¿ CÓMO SERÍA EL PUEBLO EN EL QUE VIVIRÍAS?
- DIBUJA EL PUEBLO Y LUEGO NOS MANDÁIS EL DIBUJO AL CORREO ELECTRÓNICO Y NOSOTRAS LOS COMPARTIREMOS CON VUESTROS COMPAÑER@S EN ÉSTA PÁGINA. ANÍMATE !
NOLA EGIN PLASTILINA ETXEAN EGOSI GABE ETA UR BERORIK GABE
Ohar
batzuk hasi baino lehen:
1. Ontzi bezela katilu
txiki bat edo jogur pote bat erabili dezakezue.
2. Olioa da gakoa. Neurria
2 goilarakada eta erdi da baina irin motaren arabera aldatu daiteke. Onena bi
goirakada eta erdi botatzea da eta dena nahastea. Beharrezkoa bada olio gehiago
bota dezakezue. Olio gehiegi botatzen baduzue testura bigunagoa izango da,
eskuak koipetsuak egongo dira eta hurrengo egunean olioa egongo da gordetzen
duzuen ontzian. Ezer larririk ez. Paperezko zapi batekin lehortu eta
plastilinarekin jolasten jarraitu.
3. Formak egiteko
plastilina moldeak edo pasta moztekoak erabili ditzakezue.
4. Arrabolak, labanak,
goilarak eta sardezkak (plastikozkoak nahiz egurrekoak) joku handia
ematen dute nahiz eta ez diren beharrezkoak. Baita ere tamaina desberdineko
tapoiak, egurrezko zatiak, tutuak...
5. Aholkua: gorde
plastilina plastikozko ontzi itxi batean.
Osagaiak:
- 3 katilukada irin
- Katilukada bat
gatz fina (zenbat eta finagoa hobe)
- Katilukada bat
ur.
- 2-5 goilaraka
ekilore olioa (edozein izan daiteke). Hasi 2 goiladakadarekin.
- Elikagai
koloratzailea (aukerakoa)
Elaborazioa
Ipini dena molde baten
eta ondo nahastu.
Kitto! Jolastera!
Testura gogorregia dela iruditzen bazaizue, bota olio pixkat gehiago. Ez
arduratu edozein momentutan bota dezakezue olio gehiago eta. Zalantza baduzue
ez bota gehiago. Hurrengo egunean masa malguagoa egoten da.
Nahi izanez gero, zatietan puskatu dezakezue eta koloratzailea ipini.
Nahastu ondo koloratzaileak ez zikindu arte eta listo. Jolasten zoazten eran
orea kolorea hartzen joango da.
CÓMO HACER PLASTILINA CASERA SIN COCCIÓN NI AGUA CALIENTE EN 5 MINUTOS
Un par de aclaraciones
antes de ponernos con la receta:
- 1. Como recipiente podéis utilizar una taza pequeña o un bote de yogur.
- 2. El aceite es la clave. La medida es de dos cucharadas y media de aceite pero depende de la marca de harina también. Lo mejor es que empecéis con un par de cucharadas y lo amaséis. Si es necesario podéis añadir más aceite. Si ponéis demasiado aceite la textura será más blandengue, quedarán un poco pringosas las manos y al día siguiente habrá aceite suelto en el recipiente donde la guardéis. Nada grave. Ponéis una servilleta para que lo absorba y a seguir jugando con la plastilina.
- 3. Para hacer formas podéis utilizar moldes de plastilina y cortapastas.
- 4. Rodillos, cuchillos, cucharas y tenedores (de plástico o madera) dan mucho juego aunque no son imprescindibles.También tubos o trozos de madera que sirvan como rodillo, tapones de varios tamaños…
- 5. Recomendación: guardad la plastilina en un recipiente de plástico cerrado.
Ingredientes:
- 3 tazas
de harina
- 1 taza
sal fina (cuanto más fina, mejor)
- 1 taza
de agua
- 2-5
cucharadas de aceite de girasol (puede valer cualquiera) Empezad poniendo
2 cucharadas.
- Colorante
alimentario (opcional)
Elaboración
Poner todo junto en un molde y mezclar
bien.
¡Listo!
¡A jugar!
Si
creéis que la textura es demasiado
dura, le añadís un poco más de aceite. No os preocupéis demasiado por
que en cualquier momento podéis añadir más. Ante la duda, no añadáis más. Al
día siguiente la masa suele estar mas maleable.
Opcionalmente podéis dividir
en trozos y ponerles colorante.
Mezclad lo suficiente para que el colorante deje de manchar y listo. Según
jugáis, la masa irá cogiendo el color.GAUR OPORRAK HARTZEN DITUGU. HAU POZA !!
HOY EMPIEZAN LAS VACACIONES.
EGUN ASKO IZANGO DIRENEZ, PROPOSAMEN BATZUK ESKAINI NAHI DIZKIZUEGU.
COMO VAN A SER BASTANTES DÍAS OS VAMOS A PROPONER DISTINTAS ACTIVIDADES.
COMO VAN A SER BASTANTES DÍAS OS VAMOS A PROPONER DISTINTAS ACTIVIDADES.
ABESTIAK:
Paristik natorren artista bat naiz ni.
Ez goaz lanera
Ikusi makusi
IPUINAK:
GRUFALOAREN IPUINA
IZAR SAGUTXOA OHERATZEKO ORDUA
ESPERIMENTUAK:
URAREKIN EGITEKO ESPERIMENTUAK
ESKULANAK:
MAKARROIEKIN APAINGARRIAK EGITEN
XIMELTZEN EZ DIREN LOREAK.
BIHAR OSTIRALA DA ETA OSPATZEKO PIZZA BATEN ERREZETA PROPOSATZEN DIZUEGU
KAIXO FAMILIA, ORAINGOAN PIZZAREN OREA NOLA EGITEN DEN IKASIKO DUZUE, BADAKIT POSTREA EZ DELA, BAINA NORK EZ DU NOIZBAIT PIZZA JAN?
BEHIN IKASITA, PREST EGONGO ZARETE, EDOZEIN MOTATAKO OGIA EGITEKO ETA BAITA OPIL ORE EDERRAK ERE.
PIZZA IZENA ITALIATIK, NAPOLESETIK DATOR ETA OGI ZAPAL ITXURA DU.
OSTIRALETAN AFALTZEKO PLAN ONA DA BENETAN.
BAKOITZAK GUSTUKO DITUZUEN OSAGAIAK JARRIKO DIZKIOZUE, BAINA BADAKIZUE OINARRIA: TOMATE SALTSA, OREGANOA ETA GAZTA... HORTIK AURRERA NAHI DUZUENA.
HOLA, ESTA VEZ OS PROPONEMOS APRENDER CÓMO SE HACE LA MASA DE PIZZA, YA SABEMOS QUE NO ES UN POSTRE, PERO, ¿ QUIÉN NO HA COMIDO COME ALGUNA VEZ UNA PIZZA?
A PARTIR DE AHORA, YA PODEMOS EMPEZAR, POCO A POCO, A ELABORAR DISTINTOS TIPOS DE PAN... MASA DE BOLLERÍA... ESTÁN DELICIOSOS.
EL NOMBRE DE LA PIZZA VIENE DE ITALIA, MÁS CONCRETAMENTE DE NÁPOLES. ES UN PAN APLASTADO Y HORNEADO.
ES UN PLAN MUY BUENO PARA CELEBRAR EL VIERNES.
LA PIZZA ES MUY VERSÁTIL Y CADA UN@ LE PODÉIS AÑADIR LOS INGREDIENTES QUE QUERÁIS PERO TENÉIS QUE SABER QUE LA BASE ES: SALSA DE TOMATE, ORÉGANO Y QUESO... A DISFRUTAR
ON EGIN
BEHIN IKASITA, PREST EGONGO ZARETE, EDOZEIN MOTATAKO OGIA EGITEKO ETA BAITA OPIL ORE EDERRAK ERE.
ASTE BERRIARI HASIERA EMAN DIOGU . LEIHORA IRTEN ETA SORPRESA!! ELURRA
ONDO GAUDE ETXEAN, GOXO-GOXO ETA EPEL EPEL, EZTA?
HEMEN DITUZUE ESKULAN BATZUK ETXEAN EGITEKO.
· Eskuaren silueta egin orri baten / hacer la silueta de la mano en una hoja / جعل صورة
ظلية اليد على ورقة
· karratu bat eta borobil erdi bat moztu / cortar un cuadrado y una mitad de cículo / قطع مربع
ونصف دائرة
· Nahi bezala margotu
/ colorear como de desee / اللون كما تريد
· Kola edo zeloarekin tiestoa eta landarea kolatu /Pega el tiesto y la planta con cola o celo /الصق
الغراء والوعاء بالغيرة أو الغراء
· Lore ,
tximeleta, insektu...ezberdinekin dekoratu / decora
con mariposas, flores, insectos.... /تزين بالحشرات والزهور والفراشات ...- Komun edo sukaldeko paperaren tutuak tamaina ezberdinetan moztu eta margotu / corta en diferentes tamaños los rollos de papel de cocina o baño y píntelos /قطع لفات المطبخ أو الحمام إلى أحجام مختلفة وطلائها
- Lehortzean mozketa txikiak egin inguruan / Cuando estén secos hagan unos pequeños cortes en los bordes / عندما تجف ، قم بعمل بضع جروح صغيرة على الحواف
- Eraikuntzak egitera jolastu / Juega a crear construcciones / لعب إنشاء الإنشاءات
HEMEN IPUIN BAT ETXEKOEKIN IKUSTEKO.
OSTIRALA OSPATZEN. Abestiak esaten duen bezala " iritsi da ostirala.. pozez betetako eguna, zatoz gurekin laguna..." Denok elkarrekin abestu eta dantzatuko bagenu? Zer diozue?
HEMEN IPUIN BATZUK DITUZUE ETA IKUSI ONDOREN BERAIEN INGURUAN MARRAZKITXO BAT EGIN DEZAKEZUE.
ORAINGO HONETAN GELAN LANDUTAKO ABESTI BATZUK JARRIKO DIZKIZUEGU ETXEAN ABESTEKO ETA DANTZATZEKO.
A,E,I, O, U ABESTIA
ASTEKO EGUNAK
PERU KROKODILOA
ETXEAN GAUDEN BITARTEAN EGIN DITZAKEGUN HAINBAT EKINTZA.
Astero ekintza desberdinak proposatuko ditugu etxean haurrekin egiteko.
- Txanogorritxoren ipuina:
- Ipuina kontatu.
- Pertsonaiak deskribatu, nolakoa den pertsonaia bakoitza, zer esaten du bakoitzak...
- Karetak egin.
- Arropak prestatu.
- Txontxongiloak egin.
- Abestia ikasi.( bukaeran dago linka)
- Irudiak marraztu eta pertsonaiaren izena idatzi.( ikasle bakoitzak dakien moduan)
- Antzerkia egin txontxongiloekin edo gu pertsonai bihurtuta.
- Bukatzeko, marrazkia egin eta izenburua asmatu.
Todas las semanas propondremos distintas actividades para poder realizar con vuestr@s hij@s.
- Caperucita Roja
- Contar el cuento.
- Describir los personajes, cómo es cada personaje y qué dice cada un@.
- Hacer las caretas.
- Preparar el vestuario.
- Hacer distintas marionetas.
- Aprender la canción.( al final tenéis el link)
- Dibujar los personajes y escribir su nombre ( cada niñ@ a su manera)
- Hacer el teatro con las marionetas o siendo uno mism@ el personaje.
- Para finalizar, hacer un dibujo e inventar el título.
( Txanogorritxoren abestia)
Ondo ondo pasatu eta ea laister eskolan berriro ikusten garen.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina